Ons doel
Brio is een kwaliteitslabel voor totale interieurinrichting. Het wordt enkel toegekend aan partners waar we volledig achter staan. Wij geven een overkoepelende ondersteuning aan onze Brio-partners op het vlak van de aankoop van diensten en producten. Ook organiseren we productgerichte opleidingen en workshops. Eigenlijk bundelen wij zo de kennis van de vakman met de kracht van een keten. Wij ontzorgen onze Brio-partners maximaal, opdat zij de hoogste kwaliteit tegen de beste voorwaarden zouden kunnen leveren.
#samensterkersamenbeter
Ons netwerk, da’s thuiskomen
Bij Brio Group spelen doordachte partnerships de hoofdrol. Ons motto is niet zomaar “Samen sterker, samen beter”. Wij streven steeds naar een diepgaand engagement tussen zelfstandige vakspecialisten, leveranciers én klanten.
Het recept? De combinatie van de kennis van de vakman met de kracht van een keten. Dankzij onze landelijke ondersteuning hoeven zelfstandige installateurs zich enkel nog te focussen op hun corebusiness. Van welke ondersteuning hij gebruik wil maken, dat bepaalt elke vakman uiteraard voor zich. De Brio Group biedt een totale overheadservice voor elke specialisatie: keukens, badkamers en totaalinrichting van interieurs.
Een bijkomend voordeel is dat onze partners mee de vruchten plukken van ons voorraadplatform E.C.K. en de overkoepelende Connect+ Group. Daarvan maken naast Brio ook Exellent, Selexion, Expert e.a. deel uit. De kracht van de groep is een absolute asset. Dankzij deze integratie kan Brio een volledig pakket op maat uitwerken voor haar partners. Wij hebben de mogelijkheid onze partners zowel rechtstreeks als vanuit één van onze stockplatformen te beleveren.
Wij geven zelfstandige ondernemers dat extra duwtje in de rug dat ze nodig hebben om te kunnen blijven groeien. Dat doen we onder meer aan de hand van exclusieve deals, marketing en publiciteitsacties. Daarenboven organiseren we opleidingen rond beleving in de keuken en de badkamer.
Brio is zoveel meer dan een aankoopgroep. Wij zijn er voor onze partners. Met een antwoord op elke vraag, elke dag opnieuw!
Wij gaan voor een totaalaanpak en bieden onze partners een uitgebreid servicepakket aan:
Testimonials
Onze Partners, met hoofdletter ‘P’, vormen de basis van onze community. Bij Brio spreken we niet van leden, maar leggen we de focus op het partnership tussen alle partijen. Enkel zo plukt elke schakel in de keten de vruchten van de samenwerking: de leverancier, vakman én de eindconsument.
Desano - www.desano.be
"Brio organiseert steeds interessante opleidingen en productpresentaties waar we veel van opsteken. Daarnaast staat Brio ook garant voor een uitgebreid pakket aan diensten: van verzekeringen tot tankkaarten en van designsoftware tot ondersteuning op maat op vlak van marketing en communicatie."
De Keukenboulevard www.dekeukenboulevard.be
"Dat Brio producten- en dienstenpakket op maat, zonder verplichtingen, wordt geapprecieerd. Ook het persoonlijkecontact met Brio ervaren we trouwens als zeer positief.”
SD schrijnwerkerij & Interieurbouw www.sdschrijnwerkerij.be
"Wanneer we klanten doorverwijzen naar de toonzaal van Brio, dan weten we dat ze correct geadviseerd worden. Ook de opvolging en communicatie verlopen zeer open en vlot. De persoonlijke benadering maakt voor ons het verschil. Brio wil partners ondersteunen in de aspecten waar ze nood aan hebben, zonder afbreuk te doen aan hun zelfstandig ondernemerschap."
Keukens Raeymaekers www.keukensraeymaekers.be
"Vooral de flexibele aanpak en de snelle terugkoppeling worden zeer geapprecieerd! Zelfs met de huidige en algemene schaarste op de markt wordt er waar mogelijk naar oplossingen gezocht. en speelt men altijd zo kort mogelijk op de bal. Ook op andere vlakken kunnen we rekenen op de ondersteuning van Brio. De Brio Academy organiseert regelmatig opleidingen op maat rond nieuwigheden in de keuken en badkamer."
Aldeko - www.aldeko.be
"We doen niet alleen al jarenlang een beroep op Brio als aankoopgroepering voor de elektrotoestellen, ook het aanbod ondersteunende diensten kwam al meer dan eens van pas. Brio houdt ons ook op de hoogte van wat er nieuw en interessant is en op welk vlak dit een meerwaarde voor ons kan betekenen."